Entä jos alkaisit tehdä ihan mitä huvittaa

Entä jos alkaisit tehdä ihan mitä huvittaa

maanantai 25. marraskuuta 2013

Ole hyvä itsellesi

Maanantai aamu, huurretta maassa, autonikkunat jäässä, kuu loistaa taivaalla. Saatoin lapset kouluun ja nyt minulla on hetki aikaa itselleni ennen töihin lähtöä. Kuuntelen sisintäni, mitä minä tällä hetkellä kaipaan eniten. Laitan uunin lämpiämään ja leivon joulutorttuja. Keitän kupin hyvää kahvia. Istun hiljaa lämpöisessä, kuuntelen kissan kehräystä, katselen kynttilän liekkiä, ihailen ulkona näkyvää huuraa ja nousevaa aurinkoa. Päivä on kaunis ja rauhallinen. Olen hyvä itselleni. Saan nauttia juuri tästä toimettomuudesta. Juuri tätä hetkeä minä nyt tarvitsen voidakseni hyvin.




  






Rauhaisaa maanantaita! Maailman hyörinässä pitäkää huoli itsestänne! 

4 kommenttia:

  1. Olipa kauniin tunnelmallinen postaus. Hyvä olo välittyi tänne asti.Ja niin tärkeä muistutus otsikossa. Kiitos tästä postauksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle kommentistasi! Kiva, jos sain välitettyä hyvää oloa eteenpäin.

      Poista
  2. Hei NJ! Ihana hyvän olon postaus! Välillä pitää osata rauhoittua. Kävin lukemassa sinun aikaisempiakin tarinoitasi ja niistäkin tulin hyvälle mielelle. Pieni esittely lienee paikallaan, minä olen Tuulia Turusta ja hypähdän seuraamaan blogiasi. Rauhallista alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Hei Tuulia! Kiitos kauniista sanoistasi ja tervetuloa lukijaksi!

    VastaaPoista